Publicat de: newsoss | Septembrie 18, 2007

Proiecte moarte

Anul trecut îmi plăcea să citesc ştirile care mî interesau pe stirinoi.com şi stirilinux.com dar după ce Cypress a dat siturile astea două s-su dus şi ştirile. Au apărut doar ştiri preluate de pe 9am şi foarte rar unele ştiri de pe pcworld şi cam atât. Deci după plecarea creatorului celor două situri acestea au murit. Azi nu mai funcţionau.

A apărut la un moment dat o revistă în format .pdf numită OpenIT. Părea interesantă, s-a lansat cu tam-tam, cei care o făceau păreau a şti ceea ce fac. Dar aşa cum era de aşteptat s-a stins şi acest proiect. Au apărut doar trei numere din această revista.

Revista care mi-a plăcut cel mai mult a fost MyLinux. Pentru mine a fost ca o gură de oxigen deoarece îmi plăcea că ceva se mişcă. Am cumpărat toate numerele revistei deşi nu am citit nici 20% din ele. A dispărut şi această revistă după o perioadă de timp (câte numere nu mai ştiu exact). În paralel cu revista a fost creat şi un forum myl.ro A fost foarte activ atât timp cât a existat revista. După decesul revistei forumul părea că va continua să existe. Însă, ca de obicei au început certuri, orgolii, unii utilizatori au sărit calul şi au fost daţi afară (@gheorghe). De mai bine de 18 luni forumul myl.ro este mort.

Acesta este începutul sfârşitului. Sper ca linux360.ro totuşi să nu moară. Şi să nu moară nici proiectele mai mici de genul linuxsoft.ro

Baftă!

Lasă un răspuns

Categorii

